Mission Beach

Mission not completed, neither impossible!

Vi bor nu i ett tree house i Mission Beach i vantan pa morgondagens rafting. Jag tvattar mina klader, bland spindlar. Jag ater, med spindlar. jag duschar, med spindlar. Jakla regnskog... Aja, jag grater inte i alla fall, hihi... Rummet ar atminstone helt okej, till och med lite mysigt. Pa dagen fornekar vi att vi bor dar och pa natten slass vi om the one and only lakan. For nagon timme sedan gjorde vi oss redo for stranden; bikini, solkram, fult uppsatt har och en handuk i hogsta hugg var ett faktum. Tre minuter senare star vi och vantar pa var skjuts ner till centrum och vad hander? Jo, regnet oser ner och vi hor ocksa askans avlagsna muller. Trist, men det blir nog battre. Dessutom gav det oss en ursakt for att leta upp ett internetcafe.

Min kamera har gatt sonder, typiskt nar man antligen kommer ivag pa en langresa. Det komiska ar att den fortfarande kan ta kort, men skarmen ar helt svart. Det blir en overraskning sen nar man lagger in dem pa datan, se hur korten har blivit alltsa. Naja, blir kanske en ny kamera senare pa resan, men inte i Oz - for dyrt! Ska pryla Olympus forsaljare nar jag kommer hem!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Haha, det slog mig nyss att du heter Martina, Tina...

Bara så du vet alltså ;o)

2009-03-20 @ 16:30:13
URL: http://bamses.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0