Singapore Sling

Vi bor for vars 30 spann och lever for sma summer, men stora pengar. Idag tog jag ut 1 500 000 rupi - inte lilla summan det! Imorgon har vi en utflykt planerad, detta for att gora ar vistelse har pa Bali lite mer kulturell. Hitintills har vi bara hunnit med stranden, stranden, stranden och ett spa. Spaupplevelsen fick vi idag och balinesisk massage plus body scrub stod pa schemat. Vi fick tva unga killar, min var nastan lite skrammande ung. Duktig var han dock. Medan Korre blev knadad pa bade det ena och andra stallet fick jag en lite mer diskret behandling, vilket uppskattades sa, haha! Efter body scruben var jag aningen blekare, hur nu det ar mojligt, och nar vi kommer till stallet dar vi bokade morgondagens utflykt sa far jag varldens mest ovalkomna dialog med den ena killen.

- When did you arrive in Bali?
* Yesterday.
- Oh, okey. Yeah, because your skin lookes so... white...
* You think I'm white?
- Yes, yes!

Pfft va, haha. Antar att jag far pressa de tre sista dagarna i Singapore!

Var utomhustoalett erbjuder oss nya husdjur varje kvall. Igar hade vi en stor kackerlacka och Kore brister ut i ett forskrackt: "Alltsa, jag kan ta precis ALLT utom kackerlackor!". Ikvall hade vi en ratta pa besok och Korre vralar att "Jag kan ta ALLT utom kackerlackor och rattor!". Jag vantar med spanning infor morgondagens overraskning, hihi!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Mamma

Menar ni riktiga RÅTTOR? Och kackerlacker! Fy,fy. Lägg på några miljoner till på boendet så ni får egen toa utan husdjur!

Vi har inte fint väder och mysiga stränder - men vi har FINA toaletter här hemma.

Kram/Mamma

2009-04-01 @ 21:42:28
URL: http://turners.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0