Sma saker

Ja, det finns sma saker som inte ar viktiga. Sadana som ar totalt ointressanta. Jag tanker namna dem anda. Korre lever efter en hard veggiediet. Idag at tosabiten bonor, kan ni tanka er? Det krop ett litet kryp ur min vaska, jag tror hon lagt agg i mina klader. Sma baggebarn, sott! Hihi... (Jag menar inte baggebarn som baggebarn med Bagge i Idol som far.)

Saker Tina undrar, sjalvklart med ironi i rosten!
Varfor svarar inte Johan?
Varfor sms:ar aldrig mor?
Varfor vagar inte Stig kommentera?
Varfor... Hmm... Nej, jag kommer inte pa mer just nu!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Mamma

visst sms:ar mor din. Det är bara det när jag har tid är klockan mitt i natten för er töser små!!!

Men tänker på er gör jag hela tiden.

Nu ska jag skicka ett SMS.

Puss o kram.

2009-03-02 @ 18:31:08
URL: http://turners.blogg.se/
Flummandet kommer från: farmor

grilla en kangru och ät den med glädje.



farmor & stefan

2009-03-12 @ 17:46:48

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0