Tight Trip

Gud, Korre beskrev mig nyss som en naturbegavning angaende surfingen pa facebook. Lite val overdrivet, det far jag val erkanna, haha... Det var andra lektionen idag och vi fick avancera till en mindre brada (sa pass bra ar vi alltsa). Han larde oss styra/svanga och tro det eller ej, men jag fick in tva riktiga fulltraffar. Det marker man pa instruktorens reaktion, busvissling ar hogsta betyg, mmhm... Idag fick vi sallskap av en liten flicka, hennes mamma och mammans far. De ar house swingers. Kommer fran Kanada, men har bytt hem med en australiensk familj, coolt. Deras van till familjen tog kort pa dem och sa till mig (efter ett av mina lyckade vagfanganden) att hon kunde skicka bilderna pa mig och Korre om vi gav henne var mailadress. Mycket tacksamma!

Vi har lite svart att fa tiden att racka till har i Australien. Vi har sa mycket kvar att gora och sa manga plaster kvar att se. Vi fick banta ner det rejalt nyss, det ska ni veta! Lite synd, men samtidigt ar vi overens om att inte lamna Yamba en dag for tidigt. Sex natter har ar minimum.

Puss pa er stackare dar hemma!

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

Är alla trevliga där nere? Skriv en avhandling om varför ni tror att svenskar är så otrevliga jämfört med australienare och kanadensare, och skicka den sen till regeringen. Jag vill också bli trevligt bemött! >_<

2009-03-06 @ 16:03:03
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Erik

Hej hopp tomtebloss!! Hoppas allt är bra där nere! Men om tiden inte räcker så kan in ju alltid stanna och vänta på oss!!! Det är en jätte bra idé!!? Tänk så kul vi hade haft...pussa på er!!!!!

2009-03-07 @ 18:15:45
URL: http://erikn.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0