Skruv lös - Sladd borta

Jag är friskförklarad för det första. Svininfluensan gav med sig, haha. Just nu sitter jag och knaprar Daim och tänker på Korre, samtidigt som jag försöker skriva en mental lista över allt jag behöver slösa pengar på inom den närmsta tiden (helst imorgon). Luggen behöver klippas, men håret behöver inte färgas. Jag har aldrig varit med om en hårfärg som sitter så pass bra. Det är visserligen för mörkt - brun färg har en tendens att få den svartaste nyans man kan tänka sig på mig. Indonesisk kvalitetsfärg kallar jag det för! Deodorant finns inte bland mina ägor, bör inhandlas snartast. Rakhyvel, Helmulotta har börjat odla hästsvans. Kläder är ett måste om jag inte vill gå runt i shorts. Högsommaren som mamma lovat oss innan hemkomsten har jag inte sett röken av. Creme Fraich och vegansk kaviar så att jag kan göra skagenröra, något jag har längtat efter sedan många veckor tillbaka, mums! På tal om mat, far kallar...

Fem gånger så mätt och något kilo tyngre är jag tillbaka. Jag sitter och pilkar Hassle med öronen. Han ligger högt upp på min röstlista, mums! Det blev mycket mums idag märker jag... Livet är mumsigt, namnam!

Helgen kommer bestå av träffar med folk och vänner som jag inte sett på ett bra tag nu. Groggen har varit efterlängtad, så jag ska nog göra en riktig Tinagrogg (om det säger er något). Nästa vecka återkommer en ny fas av verkligheten till mitt liv - jag ska tigga jobb på jobbet. Skojighetsgraden ökar dock markant när jag tänker på att jag ska få träffa mina knudor och förhoppningsvis även Johanna! Utan Johanna kommer jag i och för sig inte ner i källaren, så ja, jag ska träffa henne. Underbart!

Nu ska jag göra något vettigare... Googla eller något, haha...

Kommentarer
Flummandet kommer från: linda

Jag vet var du kommer vara på freda kväll ;)

2009-05-07 @ 18:24:53
Flummandet kommer från: malte

varfööör ska du dit på måndag? du får allt vänta tills den här knudan kommer hem!

2009-05-08 @ 14:18:07
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Erik

tinagrogg!!! jippii!!! Det ar kul att hora att du e tillbaks :) Tror jag tar en imon ocksa sa da fester vi typ tillsammans!!!

2009-05-08 @ 15:04:31
URL: http://erikn.blogg.se/
Flummandet kommer från: Clemme

shiit de är faktiskt på pricken en vecka kvar innan ja dyker upp i skåne. som ja lovade för 2 år sen nu kommer ja fullfölja mitt löfte.

Ska bli kul att se va ni där nere med konstiga språket har att erbjuda:P

2009-05-08 @ 15:32:54
URL: http://superguy.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0