Welcome sweet, sweet summer

Sthlm Boogie är avklarad, vilken härlig film alltså. Tror jag kommer titta på den en tredje gång senare i sommar. Freds och jag har nyss varit ute i vårvädret, som för övrigt börjar bli riktigt varmt. Nåja, varmt för att vara Sverige. Maskrosorna blommar för fullt - vackra, vackra blommor. Där gick jag, mitt bland allt det gula och lyssnade på Skåneresan, haha. Jag funderade på om jag skulle plocka en bukett, men slog genast bort den tanken när jag tänkte på vilken hysteri som utbrutit i hemmet när mor och far hade insett att jag tagit in "ogräs" innanför revirets gränser.
Grannen propsade på mig en påse rabarber, så ikväll blir det paj. Det tackar vi så hjärtligt för. Sommaren är så nära nu, det börjar till och med lukta sommar. Härligt!
Imorgon ska jag som sagt tigga jobb innan sommarjobbet börjar och jag är så opepp. Pengarna motiverar dock en aning, en ytterst liten aning...





Sommarglädje till er alla!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0