Halloween

Pirater, nunnor, grekiska gudinnor, pumpor, döda, häxor med mera prydde herr och fru Nilssons lägenhet i lördags. Muth aka Jennie vann i tävlingen om bäst utklädnad. Strax efter prisutdelningen påbörjades den andra och sista tävlingen för kvällen. Den som levde sig in i sin karaktär bäst under en timme vann. Det var mäkta svårt att agera pumpa, men jag gjorde mitt bästa. En klar förstaplats gick till Madde som kämpat med böner, bibeln, välsignelser och gudstro. Hon lyckades få alla att kyssa hennes kors och blev arg över mansdominerande texter i den heliga skriften hon gick och bar på. Som tack för sin insats fick hon en flaska alkoholhaltigt samt ett par ölbrillor. Vid tvåtiden var jag, Korre och Johan ganska slagna och begav oss ut i bilen. De två berusade skrek efter mat, så Johan parkerade snällt på Statoil där vi fyllde på tanken. Vi skrattade åt oss själva när vi såg oss själva i tv-rutan tillhörande övervakningskameran. Där kom vi, en grupp med en pumpa, en pirat och en grekisk gudinna. Vilken härlig kväll!










Jag tycker om dig!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Fridan

Vad underbart söta ni är tillsammans kärlek

2009-11-02 @ 18:15:06
Flummandet kommer från: Nunnan

Jag satt och tänkte medan jag tryckte upp en bild för sig, undra om hon lägger upp den bilden som fanns på Lindas facebook, för den var så söt :D

hihi, men oj där var den ju :D hhi

2009-11-03 @ 12:10:28
Flummandet kommer från: Erik

Ah ni e ett saaaaa sott par!! Bra Frida holler med karlek!!!

2009-11-04 @ 04:58:51
URL: http://erikn.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0