Effectico

Efter en fjäskig förfrågan från min sida gick Johan med på att åka till Malmö med mig i lördags. Vi betade snabbt av affär efter affär. Jag handlade för 40 kronor, så det blev en billig resa. Fast jag hittade en jacka jag går och tänker väldigt mycket på. Jag hade behövt en, men den var så dyr. Nåja, Johan hittade lite han också innan vi mötte upp Korre och David för en fika på det underbara Espresso House. Mätta och belåtna begav vi oss till Royal för att se Avatar i 3D. Filmen var riktigt bra och 3D-effekterna gjorde den inte sämre. Jag var så fascinerad över att de faktiskt kan göra så att man ser saker komma ut ur skärmen. Johan var inte lika uppspelt. Han hade sett det som en vanlig film, utan mirakulösa effekter. Stackarn!

En mysig dag i sin helhet!

Snart ska vi ringas. Jo, vi gör sådant nu för tiden.

Godnatt läsare, vi hörs snart igen!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Maya

Tjoo ho på dig tjejen, vad kul att hitta din blogg ;)

Hoppas att allt är väl med dig och hälsa mamma och pappa.

Kram Maya

2010-01-11 @ 21:36:03
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0