The New Me

Både salladen och fruktsalladen står färdiga inför morgondagens hårda arbete. Jag får väl erkänna att en och annan godisbit slinker ner ibland. När detta sker försvarar jag mig genom att säga att jag gör en mjukstart så att kroppen inte får en nyttochock.

Efter jobbet traskade jag bort till Stadium. Tio minuter senare hade jag valt ut, provat och handlat för 747 svenska riksdaler. I min stora, oranga påse hade jag nu ett par skor, en träningströja och en sport-BH.

I'm fit for fight!

Imorgon ska Friskiskortet köpas och sen är det bara att köra på. Kilona ska rasa. Magen ska plattas. Konditionen ska bättras. Musklerna ska växa. Dubbelhakorna ska tvina bort. Håret ska aldrig mer drabbas av utväxt. Jag ska bli rik. Jag ska flytta hemifrån.

Tänk vad lite träning kan leda till!


Kommentarer
Flummandet kommer från: linda

Woo kanske man skulle pröva på :P

2010-01-13 @ 19:25:25
Flummandet kommer från: Fridan

Bra läsning! Nytt år nya möjligheter! Ser fram i mot att se dig på Friskis! Önskar dig en mysig helg! Kram

2010-01-15 @ 22:25:37
Flummandet kommer från: Christoffer

Hihi, alla dessa människor som är o tränar efter nyår... Dom försvinner ganska fort för att sedan komma tillbaka strax innan badsäsongen drar igång igen!

Men har dock höört att du fortfarande ligger i med din träning!

Go for it Bajby ;o)

2010-03-16 @ 20:09:51

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0