Balla Bi Back

Jag inser själv att det var ganska längesedan jag skrev något här. Troligen har jag inga läsare kvar, haha. Men jag skriver några rader ändå, bara för skojs skull.

Våren närmar sig med storsteg. Snön smälter, grönt gräs börjar sticka upp längs med vägarna, fåglarna kvittrar och den underbara solen lyser på oss. Jag var i Eslöv i helgas med Johan, Frida, Ulla och "Ullas moster, inte Ullas moster, Evas moster, men inte Ullas syster". Vår utflykt tog oss till ett surdegscafé där vi åt oss mätta samt skeptiskt synade ägarens val av inredning. Vissa trivdes, någon fick rysningar och andra trodde vi hade hamnat på en loppis.

Tidigare detta året firade jag och Johan sex månader ihop genom att släppa iväg en Khom Loy, en svävande lykta. Efter många försök och ett par nära-uppeldat-upplevelser fick vi således iväg vår lilla kärleksförklaring, mys!

Mitt i en shoppingtur i Malmö upptäckte vi att koffeintabletter gör mig lila i ansiktet och ger mig blöta knän. Ingen höjdare, men vad kan man begära när man beställer på okänd sida på internet?!

Denna veckan jobbar jag kväll, så kom fan inte in med några smittor... Hihi!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0