Hoi An

Eftersom Facebook ar blokerat i hela Vietnam sa ar det svart att halla kontakt med Sverige. Tur man inte vanjer sig vid sadana tekniska moderniteter, da hade man ju kant sig helt handikappad om man inte kom in pa fyra veckor.
Vi har anlant i Hoi An som vi stormtrivs i. Det ar mycket lugnare och mysigare har. Tyvarr regnar det idag men vi hoppas att solen ska visa sig senare. Igar brande jag sonder halva nyllet, sa jag lar val fjalla av allting om nagra dagar.
Tangentbordet jag skriver pa ar forresten knappt anvandbart. Hade jag vant det upp och ner sa hade formodligen halften av alla tangenter lossnat, sa losa ar de. Sa om jag missar nagra bokstaver sa beror det alltsa pa deta.
Idag ska vi se hur vara klader som vi sytt upp ser ut, prutade lite igar, vi lar oss.

Jag kom in pa Facebook, Jag kom in pa Facebook, WOOO!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Eva

Skönt ni kommit till värmen, här är det 10 minus idag!!

Har ni inga mysiga bilder att lägga upp?

Puss o kram /Mamma o Pappa

2012-02-02 @ 09:24:25
Flummandet kommer från: Fridan

Hejsan!



Jag är narig om mina händer så kallt det! Så njut av värmen. Vilken typ av kläder har ni sytt upp? Hur varmt är det och hur bor ni? Idag bokade jag och Moster vår resa till sommaren. Skönt att ha det och se fram emot!

2012-02-03 @ 19:31:34

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0